Marketinški vrtlog koji donosi rezultate

Dana 11.5.2022. održava se 4. Marketing Summit na imanju Marincel. Ovogodišnji Marketing Summit okuplja stručnjake iz područja marketinga, te će ulogu govornika preuzeti Ana Degoricia i Ana Ćelap (Real grupa), Tomasz Stec (Simon-Kucher & Partners), Ana McMahon (L’Oréal Adria-Balkan), Ana Pia Matijaš (Senior Marketing Specialist), Mladen Kožić (Gfk), Marina Knežević (Kraš), Milica Damjanović (Labud) i Lazar Džamić (Xoogler, Content & Storytelling Trainer, University Lecturer).

Konferenciju otvaraju Ana Degoricia i Ana Ćelap iz Real grupe. S temom Pregled medijskog tržišta u Hrvatskoj, 2020. je donijela preokret u medijskoj potrošnji od kada postoje mjerenja. Kakva je situacija danas? Jesu li digitalni mediji prestigli televiziju? Tko su najveći oglašivači na tržištu?

Iz Varšave dolazi ekspert Tomasz Stec u području konzultantskih kompanija (Simon-Kucher & Partners). Svoje strategije predstaviti će u okviru izlaganja Pricing: How to build a positive price image?
Corporate social responsibility, purpose and transparency naziv je izlaganja Ane McMahon. Fokus predavanja je na načinu kako gradimo narednu generaciju marketinških stručnjaka u svijetu koji se stalno mijenja i kako se mi kao organizacija prilagođavamo da bi pratili nove marketing kodove. U svojoj dugogodišnjoj karijeri te ulozi koju ima u L’Oréal Adria-Balkan, Ana navodi: Jednom kada razumijete ljude, to vam može pomoći u poslovanju naročito ako na primjer, radite u marketingu i ako to znanje prenesete u ispunjavanje potreba različitih potrošača i činite ih sretnim.

Ana Pia Matijaš svoju je karijeru započela u FMCG i retail industriji u sklopu koje je imala prilike voditi i raditi projekte na svjetski poznatim brendovima poput Monster Energyja, Levisa, Mustanga, Wranglera, Scotch and Sode, a protekle tri godine zadužena je za vođenje digitalne i PR komunikacije jedne od vodećih hrvatskih drogerija. Ana će zainteresirati publiku temom iz područja u kojemu godinama djeluje; Digitalna transformacija u retailu – Trendovi koji su postali nužnost i inovacije na koje ne smijemo zažmiriti.

Koji je trgovac najbolji u svježem pekarskom? Koji je trgovac neočekivani pobjednik kategorije u svježem mesu? Kamo po kruh odlaze Boomeri, a kamo Milenijalci? Tko po povrće odlazi na tržnicu, tko u Eurospin, a tko u Spar? Servirat ćemo i mnoge druge svježe nalaze. Mladen Kožić iz GfK podijelit će s nama uvide iz nove studije o snazi trgovaca u svježim kategorijama.

Okrugli stol otvara se s temom: Trendovi u marketingu na FMCG tržištu. Govornice koje će nam se pridružiti za okruglim stolom jesu Marina Knežević, Marketing Director (Kraš), Milica Damjanović, Marketing Director, Meteor grupa (Labud).
Za kraj konferencije, publiku će svojim predavanjem zaintrigirati Lazar Džamić. Bivši je šef odjela za brend planiranje u Google kreativnom ZOO centru u Londonu gdje je oformio strateški tim i predstavio industriji prve Creative Data Scientists. Njegova misija u Googleu bila je da pretvori svjetlost u toplinu; ogromnu količinu Google podataka u iznenađujuće i duboke uvide za kreiranje sjajnih priča o brendu. Radio je na kampanjama i programima za brendove u Velikoj Britaniji kao što su Tesco, John Levis, Waitrose & Partners, Virgin Holidays, Nando’s UK & IRE itd. Predaje marketing na regionalnoj PwC Mini MBA Academy te je bivši novinar i suradnik prestižnog časopisa The Guardian. Više o sebi i temi Marketing kroz sadržaj reći će nam govornik Lazar Džamić na 4. Marketing Summitu.

Vodič kroz konferenciju možete prelistati ovdje. Upoznajte se s govornicima, njihovom temama i programom konferencije.

Više informacija pronađite na službenoj web stranici. Dnevnu dozu FMCG informacija pronađite i na društvenim mrežama konferencije: Facebook, LinkedIn.