Zmajska pivovara i brend Hudog&Hucat udružili snage

Domaći proizvođači, Zmajska pivovara i brend kreveta za kućne ljubimce Hudog&Hucat udružili su snage te su zbog ljubavi prema kućnim ljubimcima stvorili zanimljiv paket-proizvod, idealan za uživanje u proljetnom roštilju. Naime, dolazak proljeća i ublažavanje epidemioloških mjera ohrabrili su ove priznate hrvatske craft pivare na nove poslovne izazove, istovremeno ih inspirirajući i na nesvakidašnje suradnje i ideje. Osim što su osmislili dodatne zanimljive okuse za sve pivoljupce i one koji će to tek postati, razmišljali su kako se kreativno povezati s domaćim tvrtkama koje, poput njih samih, ustraju na kvaliteti i personaliziranoj usluzi. Primijetili su visokokvalitetne, ručno rađene krevete za pse i mačke Hudog&Hucat te odmah shvatili da dijele brojne značajke poslovanja: inzistiraju na izvrsnosti, vrhunskim namirnicama, odnosno materijalima i izvedbi, a oba brenda nastala su iz strasti vlasnika da od hobija stvore posao.

U Hudogu bili su oduševljeni pozivom iz Zmajske. Tekstilna industrija, posebno ona domaća, svo ovo vrijeme izuzetno je pogođena pandemijom, zbog čega su se u kutinskoj tvrtki okrenuli stvaranju vlastite linije proizvoda. Tako se iz ljubavi prema obiteljskim psima rodila ideja o krevetima, a udruženi sa Zmajskom, stvorili su i maštovite prostirke za ljubimce čija je jedna strana napravljena od vodootporne tkanine. Suradnja je, dakle, rezultirala paket-proizvodom koji se sastoji od 12 limenki piva u kombinaciji s prostirkom za ljubimca koja dolazi u tri različite veličine i dezena.

Zaista, nema boljeg načina da se, nakon dvije godine neizvjesnosti proslavi vrijeme koje će, nadamo se, za hrvatske tvrtke, ali i građane biti puno vedrije. Roštilj je uvijek odlično rješenje, a kada se dopuni vrhunskim pivom i srećom ljubimca, onda je uživanje u prirodi i dobrom društvu zagarantirano.