Hrvatska je bogatija i zelenija za 5.000 sadnica

Hvalevrijedna ekološka akcija Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno, koju su Henkel i dm-drogerie markt pokrenuli još u srpnju, došla je svojem sretnom kraju. I zelenom, naravno! Boranka, najveća akcija volonterskog pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije, proteklog je vikenda zasadila čak 5.000 novih sadnica na opožarena područja u okolici Splita, u splitskim naseljima Žrnovnica i Gornje Sitno.

Zahvaljujući akciji koja je od 01. do 15. srpnja trajala u prodavaonicama dm-a u kojoj su sudjelovali svi kupci ProNature linije Somat, Bref, Silan, Clin, Pur i K2r proizvoda, suha i siva područja naše zemlje postala su zelenija, za što su najzaslužniji organizatori kampanje Boranka, Savez izviđača Hrvatske. “Boranka je najbolji dokaz kako ljubav prema prirodi i domovini, uz dobru volju i dobre ljude, mogu iz crnih požarišta stvoriti nove, zelene šume. Svaka posađena sadnica predstavlja novi izvor zraka i, kao takva, ulijeva neku nadu u bolje sutra stoga nam je izuzetno drago da su Henkel i dm prepoznali ovu plemenitu inicijativu i, finalno, zajedno s nama obojili Hrvatsku u zeleno“, kazao je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i glavni koordinator kampanje Boranka.

Cilj ovog projekta nije bio samo pošumiti opožarena područja naše zemlje već i podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma važnih za naše živote. Vodeći se crnom statistikom i činjenicom da je priroda nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti, nastala je Boranka, kojoj su se proteklog vikenda pridružili djelatnici Henkela i dm-a te time dokazali da uistinu žele obojati Hrvatsku u zeleno.
U velikim požarima, koji sve češće haraju hrvatskom obalom i priobaljem, stradavaju izrazito velike površine šuma. Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Tome smo odlučili stati na kraj još prošle godine, a ove smo, logično, nastavili sjajan projekt koji sve više zeleni Lijepu našu. Uspješna suradnja s partnerima iz dm-drogerie markta još je jednom dobila sretan kraj – zajedničko pošumljavanje”, objasnio je Berislav Šiško, trade marketing Henkel Laundry & Home Care.
Kupci dm-a još su jednom pokazali ekološku osviještenost i od srca im hvala na podršci koju su pružili našem projektu. Iznimno smo zadovoljni rezultatima ove sezone, koji se najbolje mogu vidjeti upravo u okolici Splita koja je sada bogatija za 5.000 sadnica. Tužna i pokorena šuma postala je ispunjenija i uvijek će nas podsjećati na to da zajedničkim snagama možemo zaštititi okoliš i dati doprinos uspostavljanju ekološke ravnoteže“, zaključila je Roberta Kukovičić, menadžerica za asortiman u dm-u.