H&M stavlja naglasak na nove uzore današnjice – djecu

Ranije ovog proljeća, H&M je pokrenuo globalnu inicijativu za podršku današnjim uzorima – djeci. Nova inicijativa ima za cilj pronaći i osnažiti uzore koji čine napredak na polju socijalne jednakosti, održivosti, obrazovanja i još mnogo toga. Sada H&M želi istaknuti nastojanja ove djece, stvoriti svijest o tome kako se šira zajednica može pridružiti dječjim ciljevima i pružiti dodatnu podršku donacijom UNICEF-u. Neka od uzora su po prvi put viđena u filmu, dvostruko nominiranom za Oscara, redatelja Bryan Buckley, a sada je vrijeme da i mi ostali učimo od ove nadahnjujuće djece kako bismo svi zajedno mogli stvoriti bolje sutra.

Kako H&M nastavlja napredovati i zalagati se za mlade donosioce promjena, zadivljeni smo poukama koje ova djeca prenose svima nama, zbog čega mi odrasli izgledamo maleno. Ovog ljeta započinjemo s pričanjem prve priče ove djece usmjeravajući na njih svjetla reflektora, od kojih svatko utjelovljuje optimizam, duh suradnje i slobodoumnosti istinskog uzora. Na primjer, moći ćete upoznati:

Benjamina iz Zagreba, 6, koji kaže: „Odgojite svoju djecu da razmišljaju i osjećaju jer empatija je ključ ako želite promjeniti svijet.”
Catarinu, 13, klimatska aktivistica, surferica i glasna zagovornica koja kaže: “Djeca rođena u vatri znaju kako je ugasiti.”
Jewela, 5, vođa zajednice, optimist i provokator, koji kaže, “Ne borite se jedni protiv drugih, borite se zajedno.”
Henriquea, 12, prvak različitih sposobnosti, koji kaže: „Naučite odrasle sanjati veće snove.
Stephena, 9, inženjer i heroj zajednice, koji kaže: „Djeca ne znaju što ne mogu.”

Dok prikazujemo utjecaj ove djece, H&M također želi pomoći donacijom djeci širom svijeta. 50 % prodajne cijene iz nove linije održivijih majica donirat će se UNICEF-u, podržavajući dječje ciljeve za bolju budućnost. Otisnute majice dizajnirane od strane H&M Kids dizajnerskog tima, nadahnute su našim novim uzorima, izražavajući neke njihove mudre misli i dodatno osnažujući njihov glas. Kolekcija majica bit će dostupna na hm.com od sredine srpnja.

Lekcije koje nam djeca predaju poslužile su kao inspiracija za grafiku na majicama, ali ujedno su i pravodobni podsjetnici na posao koji svi moramo obaviti za bolju budućnost. Bilo je toliko uzbudljivo i motivirajuće naučiti kako djeca pokreću promjene širom svijeta, u svojim lokalnim zajednicama i šire. Također smo vrlo sretni što će prodaja ovih majica s uzorima podržati važan rad UNICEF-a širom svijeta “, kaže Sofia Löfstedt, voditeljica dizajna za Kids u H&M-u.

Vrlo smo zahvalni na ovoj donaciji za potporu te osnaživanje djece i mladih širom svijeta. Svako dijete ima jednaka prava, svako dijete može biti uzor. Djeca su stručnjaci za vlastiti život, hrabra su i usuđuju se sanjati. Vrijeme je da slušate djecu i učinite da se i njihovi glasovi čuju “, kaže Pernilla Baralt, izvršna direktorica UNICEF -a u Švedskoj.

Posjetite Role Models | H&M (hm.com) za nadahnjujuće Role Models priče i više informacija o ovoj inicijativi.